piątek, 3 września 2010

don't let go

nie lubię mojego zmiennego charakteru
nie lubię mojego zmiennego samopoczucia
bo dziś jest inne niż wczoraj
i w zasadzie bez przyczyny
choć bez przyczyny nic niby się nie dzieje
a jednak

dziś tak inne od wczoraj
a co przyniesie jutro???
boję się nawet pomyśleć
zważywszy na to że dziś
jest bardzo rozdrażnione
i mało cierpliwe

ale wracając do sedna
Anjax poświęcił swój czas i wczorajsze późne popołudnie spędził na farbowaniu włosów
gdyż domagały się tego niemiłosiernie
poza tym
jestem w ciągłej i nieustannej fazie pochłaniania odcinków
serialu
The Closer
co w naszym języku oznacza
Podkomisarz Brenda Jonson
a oprócz tego
od kilku dni
pałam miłością do tego utworu
KLIK
i jest on w winampie w trybie repeat
i to właśnie chciałam przekazać,
aha
jeszcze jedno
jestem kobietą, to chyba oczywiste
i mam problem
nie wiem co ubrać na zjazd absolwentów szkoły średniej(to powinno być napisane małą czcionką)
tzn wiem
mam pewien plan ale coraz mniej układa mi się on w całość
choć najważniejsze
że mam buty;)
reszta
jakoś się dobierze sama
I hope so...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz