czwartek, 12 stycznia 2012

who?

dlaczego to ze mną nie przeprowadza się wywiadów?
dlaczego nie ma blasku fleszy?
dlaczego brak zainteresowania
tak wszechobecnego
jest wszędzie
zawsze
na zawsze
zakłamanie płynie z twoich ust
mydlisz mi oczy niewinnymi bajkami o sukcesach
które i tak
nigdy nie staną się rzeczywiste
jestem oblepiona pajęczyną, nie mogę otworzyć oczu
nie mogę otworzyć ust
zamykasz mi je
duszę się we własnych myślach
własnej złości
gniewie
brakuje mi światła i wody
powietrza
nie ma już tej prawdy
którą kiedyś mnie syciłeś
wypowiadam ci wojnę
staniemy po dwóch stronach barykady
wrzeszcząc na siebie z daleka
zagłuszymy niedawno ogłuszony już świat
będziemy obrzucać się błotem
i mięsem
do pierwszych chwil słabości
do pierwszej krwi
i pierwszej śmierci
uwolnię twoją duszę, jeśli tylko chcesz
jeśli chcesz
zakończę to wszystko
raz na zawsze

---

zimo odejdź!
wiosno wracaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz