piątek, 2 marca 2012

nie ma takiej bajki

wiesz
wyobraziłam sobie życie bez powietrza
zamknęłam usta
by sprawdzić
ile wytrzymam
lecz zapomniałam powiedzieć ci do widzenia
wiesz
nie myślałam wtedy o strachu
o śmierci
takiej nagłej
nagłej jak atak serca
udar mózgu
trach!
nie żyjesz!
wiesz
wyobraziłam sobie życie bez słońca
bez jego promieni
bez lodu
bez kamieni
bez nałogu
bez cieni
bez rymów
głupich jak ja sama
wiesz
nie będę już mówić o tym
że wyobraziłam sobie życie bez miłości
tęsknoty
rozczarowań
i zdrad
bo to takie banalne
banalniejsze niż potok słów
jaki wylewa się co dzień z moich ust
potok poprzecinany kłamstwami
przekleństwami
wiesz
wyobraziłam sobie że nie ma nas
ciebie
mnie
i wiesz
wyobraziłam sobie
że to wszystko to nieprawda
nieprawda
nieprawda
prawda?
wiesz
wyobraziłam sobie że wyobraziłeś sobie
jak wyobrażam sobie
ciebie
siebie
w niebie

---

spragniona wiosny
emocji
adrenaliny
uśmiechu
słońca
podróży

KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz