piątek, 29 października 2010

jekyll and hyde

w noc przedurodzinową miałam sen
dawno takich nie miewałam
trochę zbałamucę teraz nieletnich
ale śniłam o...
wyuzdanym seksie z Mr. Hyde'm
aaaaale żeby nie było że to tylko tak dla przyjemności
nie nie nie
o nie
tak na prawdę dr Jekyll zamieniając się w pana Hyda
chciał pozabijać niezłą gromadkę dzieciaków
ale ja jako ta jedyna opiekunka
postanowiłam postawić Hyd'owi ultimatum
powiedziałam
albo oni albo ja
no tak
Hyde miał ułatwioną sytuację
a ja nie wiem po co to piszę
i nie wiem
czy mam się wstydzić za swoją wybujałą wyobraźnię
czy za ilość alkoholu we krwi
czy może za to że jestem uzależniona od dobrych seriali?
hmmm?
i co z tego?
ok przyznaję jestem mętlikiem wszystkiego tego co złe
niedobre
podłe
i dzikie
nieopanowane
i nikt mnie nie zmieni
i bardzo lubię to w sobie
jestem wariatką
o dobrym sercu
tak tak
i właśnie kończę 24rok życia
za rok wielka impreza
w końcu ćwierćwiecze
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz