środa, 31 marca 2010

na lajtowo o muzyce

To nie jest tak, że walę tylko poezją(jeśli to co w poprzednich postach poezją można nazwać;)). To mój blog, o mnie i o mojej wyobraźni. Generalnie o wszystkim, więc jeśli ktokolwiek mnie podgląda, obserwuje, czy też śledzi moje wypociny, powinien wiedzieć o mnie nieco więcej niż to co znajdzie w treści wierszy oraz to co opisałam w mojej wizytówce. Jak ma się o mnie ktokolwiek dowiedzieć czegoś więcej jak nie ode mnie(ale zakręcone:D). Czas najwyższy na coś więcej. Tak się składa, że owszem, sama śledzę kilka blogów, zainspirowana TYM blogiem, a w zasadzie ostatnim postem, postanowiłam, że powielę posta i przedstawię Wam(moi ukryci obserwatorzy, ujawnijcie się proszę:)) kilka ulubionych utworów. Postaram się Wam je przedstawić tak, abyście wiedzieli jak fajnie brzmią, dlatego spodziewajcie się linków i jeśli chcecie, posłuchajcie. No to zaczynamy:)

1. Twój ulubiony utwór:
Z racji, że jest ich sporo wymienię te, które ostatnio królują w winampie tudzież empetrójce:D (kolejność przypadkowa, wszystkie wymienione tu utwory uwielbiam równie mocno)
Queen - Teo Torriatte -> link
Nine Inch Nails - The Great Below -> link
The Cure - Fascination Street(extended mix), bardziej podoba mi się wersja zmixowana;) -> link
Annie Lennox - Money Can't Buy It - link

2. Utwór, który sprawia, że jesteś wesoła:
Mietek Szcześniak - Co Ty Na To -> link
Journey - Don't Stop Believing -> link

3. Utwór, który sprawia, że jesteś smutna:
Urban Species - Blanket -> link
Queen - Who Wants To Live Forever -> link

4. Utwór, który ci kogoś przypomina:
Porcupine Tree - The Sky Moves Sideways -> link
Ultrabeat - Preety Green Eyes( :D owszem, przypomina mi to kogoś) -> link

5. Utwór, który przypomina ci jakieś miejsce:
Jamiroquai - Little L -> link
Nine Inch Nails - Terrible Lie -> link

6. Utwór, który przypomina ci konkretne wydarzenie:
Dżem - Do Kołyski -> link

7. Utwór, przy którym chcesz tańczyć:
Freemasons - I Feel Like -> link
Sophie Ellis Bextor - Get Over You -> link
Kylie Minogue - Love At First Sight -> link

8. Utwór, przy którym zasypiasz:
Robert Downey Jr. - Details -> link

9. Utwór twojej ulubionej kapeli:
Nine Inch Nails - The Perfect Drug -> link
Queen - Kind Of Magic -> link

10. Utwór, który pokochałaś, ale nikt by się tego nie spodziewał:
Queen - Lazing On A Sunday Afternoon(po prostu go uwielbiam!) -> link

11. Utwór, który cię opisuje:
Oddział Zamknięty - Andzia i ja (jakże by inaczej :D) -> link

12. Utwór z twojego ulubionego albumu:
Queen - Mother Love -> link

13. Utwór, którego słuchasz gdy jesteś zła:
Nine Inch Nails - Discipline -> link
Ozzy Osbourne - Gets Me Through(stare dobre czasy:D, "I am the prince of the f***ing darkness" :D) -> link

14. Utwór, którego słuchasz gdy jesteś wesoła:
George Michael - I Want Your Sex -> link
Al Green - How Can You Mend A Broken Heart -> link

15. Utwór, którego słuchasz gdy jesteś smutna:
Robert Downey Jr. and Vonda Shepard - Chances Are -> link

16. Utwór, który zabrzmi na twoim weselu:
Joe Cocker - You Are So Beautiful(faktycznie zabrzmiał:)) -> link

17. Utwór, który zabrzmi na twoim pogrzebie:
Lighthouse Family - Ain't No Sunshine When She's Gone -> link

18. Utwór, który cię rozśmiesza:
Benny Hill - The Theme -> link
South Park - Uncle Fucker -> link

19. Utwór, którego ostatnio najczęściej słuchasz:
Kaskade - Angel On My Shoulder(EDX Radio Edit) -> link

I to by było na tyle, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta, a może nawet ktoś się zainspiruje jak ja i poleci to dalej, jakby w formie łańcuszka, ale takiego mało złośliwego;)

2 komentarze:

  1. Ta piosenka Ozzy'ego jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do Wolsztyna....lokomotywy lubię na równi z lodami śmietankowymi od pani Lidzi z CafeRelax na ul. Szewskiej w Toruniu! Pozdrawiam;)))

    OdpowiedzUsuń