piątek, 8 stycznia 2010

music is my blanket...

I see only what I want to see,
I be only what I wanna be,
yeah ye ya,
my blanket covers me...

Zaczęłam od tego, czego właśnie słucham. Zagłębiam się w dźwięki, okrywam się nimi, słyszę je wszędzie, na około. Czuję jak mnie oplatają, jak muskają po ramionach, jak głaszczą. Słyszę je, wyraźnie, tylko to chcę teraz słyszeć.
To wspaniałe, że można odnaleźć tak proste piękno w muzyce. Piękno, które zachwyca, tak mocno, że brak tchu, że chcesz słuchać od nowa i od nowa. Tak piękne...

muzyka jest mym kocem...

Widzę tylko to, co chcę widzieć,
Jestem tylko tym, czym chcę być,
Jeee je ja,
mój koc okrywa mnie...

Posłuchaj ze mną... Okryj się muzycznym kocem... KLIK---> http://www.youtube.com/watch?v=26-oTgLdb3U

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz