piątek, 29 stycznia 2010

roztopiona wyobraźnia

śniłam dziś o tobie i o tobie
o tych o których myślę najwięcej
o ludziach niezwykłych
o czarodziejskich oczach
o magicznych pocałunkach
o wyznaniach
wyznaniach tak głębokich, dosłownych, emocjonalnych
śniłam o nim i o nim
o tych dwóch których nigdy za wiele
widziałam jak na mnie patrzą, on i on
o dotykach, zakazanych muśnięciach
topiłam się jak lód wiosną
roztapiałam się w ich ramionach
wyobrażałam sobie
śniłam

sny pełne wrażeń
niedokonane
niespełnione, bo po co?
jestem szczęśliwa
jestem prze szczęśliwa w tym realnym świecie pełnym nienawiści
w świecie gdzie nic się nie udaje
gdzie płacz jest wyznacznikiem drogi
ale ja
ta mała ja
i ta wielka
jest szczęśliwa

roztapiałam się w tych ramionach
mdlałam patrząc w te magiczne oczy

wyobraźnia przekracza granice
czas ją poskromić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz