środa, 24 lutego 2010

cała prawda o mnie

wiesz przecież że lubię pić kakao
z łyżeczką w kubku
i dobrze wiesz
jaką sprawia mi to radość

wiesz że nie słodzę herbaty
a kiedy marzę
marzę z zamkniętymi oczyma

wiesz też jaką lubię muzykę
wiesz że lubię słuchać jej głośno

wiesz jak lubię patrzeć na ciebie
kiedy nic nie robisz

i dobrze wiesz co lubię nosić
wiesz jak bardzo lubię moją skórzaną kurtkę
wiesz jak lubię
moje wielkie, ciemne okulary

lubisz kiedy lubię
otaczać się ulubionym zapachem
lubisz to korzenne ciepło
tę słodycz

wiesz jak kocham swoje rude włosy
wiem że i ty kochasz
ich kolor
długość od piekła do nieba

oboje lubimy to uczucie
kiedy splatamy ręce
idąc po ulicy
widząc wzrok innych
innych szarych
bo tylko my
jesteśmy kolorowi

to cała prawda
i tylko ona
sprawia
że
mam ochotę wstać z łóżka

kiedy nakładam maskarę
usta czerwienią iskrzą
a ty
czekasz
bo wiesz jak bardzo lubię
sprawiać ci przyjemność
i ja też

lubię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz