piątek, 26 lutego 2010

lato

i tak sobie myślę
że życie przeciekło mi między palcami

ze zgryzoty obgryzłam wszystkie paznokcie

bo przecież to nieprawda
że jestem nieudacznikiem
to nieprawda
że
to prawda

liczę każdą wydaną złotówkę
przeliczam
na bezsensownie stracone minuty
na długoterminowy sen
na nieistotne gapienie się w słońce
na fałszowanie ulubionej piosenki
nuconej pod prysznicem

i tak myślę
tu i teraz
że przecież
to ja

spoglądam na zegarek
wybiła godzina 25

straciłam ubiegłe lato
a z nim słońce
pot
i
łzy

i tak myślę
o tobie
o sobie
o tym łóżku w którym miało się coś wydarzyć
o ciągle gorącej pościeli
i tym głosie
który sprawiał że drżałam

dlaczego?
dlaczego nie wykorzystałam 25godziny?

i doszło do tego
że sama siebie dotykam
i tęsknie
uciekam
biegnę

i tak myślę
przecież jesteś
tam
i
dziękujesz mi
za to że wiem

kochałam cię
radośnie
i niewinnie

i tak myślę i wiem że ty też

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz