wtorek, 15 czerwca 2010

sen-ty-men-ta-lna

przestałam myśleć o tobie
przestałam wyobrażać sobie ciebie
choć nie przestałam kochać
i nie przestałam nienawidzić

odeszłam w ciszy
zabrałam ze sobą wiatr
i słońce

nie chcę już widzieć jak promienieje twoja twarz
nie chcę widzieć
jak wiatr rozwiewa ci włosy

zabrałam ze sobą muzykę
melodię na dwa uderzenia serca
i refren powtarzany pocałunkami

powiedziałam do widzenia całemu światu
pozwoliłam by zamknął oczy
zasnął snem spokojnym
by utulił go księżycowy blask
ukołysały gwiezdne świetliki

--

ostatnio robię się bardziej sentymentalna, choć wcale nie rozpamiętuję przeszłości tak bardzo jak kiedyś, ostatnio przestałam myśleć o tym o czym myślałam przez bardzo długi czas, tak na prawdę powinnam przestać o tym myśleć już dawno, ale może właśnie teraz się to uda, może inne myśli zastąpią tamte, których wymazać mi się nie udawało, czasami jest mi to potrzebne, wiem że teraz szczególniej. nadchodzą zmiany, po raz kolejny, mam nadzieję że tym razem na lepsze, mam nadzieję że spełnią się moje obecne marzenia, mam nadzieję że jakoś wszystko zacznie się układać w tę stronę w którą powinno...

1 komentarz: