niedziela, 29 sierpnia 2010

I love music, she is my music

brakuje mi ostatnio ochoty na dopieszczanie bloga
brakuje mi siły na wstanie z łóżka
brakuje mi kolorów
i cieni
brakuje mi powietrza
coś we mnie umiera i gaśnie

muszę się wyrwać
gdzieś
daleko
albo całkiem blisko
sama nie wiem
mam ochotę
na podróż
i kolację przy świecach
mam ochotę na marzenia
i słuchanie głośnej muzyki

chciałabym się spełnić
we wszystkich dziedzinach
chciałabym się zmienić
i zniknąć
i powrócić
i znów
spaść i skoczyć w górę

nie wiem sama
na co mam ochotę
nie mam siły
a to dopiero początek
odliczam do 6września
i już nienawidzę dnia
w którym wszystko się zacznie

szukam bezskutecznie
chcę w końcu znaleźć i mieć spokój
z narzekaniem
krzykami
wierceniem dziury w całym

czekam na kubeł zimnej wody
albo kopa w dupę
albo walnięcie w twarz

coś jakoś tak nie idzie mi w życiu
słabo

1 komentarz:

  1. Hej,
    Dziekuje za mily komentarz:)
    Jesli chodzi o buty:
    sa dosyc waskie (tak to juz z butami od Zary bywa)
    wysoki obcas nie wplywa w zaden sposob na wygode podczas chodzenia i mozna smialo spedzic w nich kilka dobrych godzin
    nie polecam tym, ktorzy wczesniej nie mieli do czynienia z butami na tak wysokim obcasie
    nie sprawdzaja sie przy bieganiu(np. w pogoni za tramwajem, itp;)
    coz jeszcze dodac...polamania nog;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń