sobota, 15 maja 2010

>:(

bardzo denerwuje mnie obecna pogoda, tak denerwuje mnie, bo chyba ktoś zapomniał że mamy maj! MAJ! powinno być gorąco i słonecznie, a nie tak buro i jesiennie! jest jedynie nadzieja, że lato będzie ładniejsze, choć tak w zasadzie, upały też nie są najfajniejsze. przez to wszystko nie mogę niczego zaplanować, pogoda oddziałuje na mnie bardzo negatywnie, brakuje mi kreatywności i nie potrafię myśleć sensownie, kiedy za oknem widzę szaro-bure chmury, z których bardzo lubi padać deszcz, kiedy widzę na termometrze mniej niż 15stopni, kiedy ból głowy i niskie ciśnienie dają się we znaki, a kawa zdaje się być bezużyteczna. bardzo mnie to denerwuje tym bardziej, że prawdopodobnie środek czerwca minie nam(mnie i mężowi) pod znakiem nasiadówy nad Bałtykiem tudzież zwiedzania pomorza zachodniego, a co mi po morzu jak będzie zimne, ciemne i bez słońca, za to z ogromną dawką deszczu! a już najbardziej denerwuje mnie wizja 24maja, bo jeśli ma być taka jak dziś, deszczowa i zimna, to w co ja się ubiorę, co??? przecież już zaplanowałam mega fajną stylizację, która nie nadaje się na deszcz... grrrr denerwują mnie moje głupie problemy i wszystko dookoła i denerwuje mnie kolejna porażka i brak pieniędzy na spełnienie marzeń!!! i już wystarczy bo już przynudzam i denerwuję wszystkich innych! koniec!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz