sobota, 8 maja 2010

chances are

istnieją szanse
i dni
które aż proszą się by wziąć je w ręce
i wyrzucić do góry
jak biedronkę
i pomyśleć życzenie
takie które spełni
niespełnione sny

czasami bywa tak zimno

czasami słońce nie chce wysuszyć łez

jedyne co staje się prawdziwe
to twoje oczy
lśniące w świetle nocy
czasami widzę
odbity w nich księżyc

nie ma potrzeby rozpamiętywać
tego co było złe
kiedy mam cię obok
kiedy snujemy plany

ciągle mam nadzieję że nasze milczenie
doprowadzi nas w te miejsca
w których jeszcze nie byliśmy

nie słyszę cię już
kiedy idę pustą drogą
a w butach mam piasek
i już nie myślę
bo zbyt długo to trwa

to ten czas
i ta pora
aby powiedzieć sobie do widzenia
powodzenia
i nie mam nic przeciwko
że pójdziesz w inną stronę
wiem że przecież znajdziesz mnie znów
że spotkasz mnie
w drodze powrotnej

będę czekać
wierna
będę rozpamiętywać
każdą chwilę
i te które mogły się wydarzyć

bo szanse są zawsze...

piosenka na dziś KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz