środa, 5 maja 2010

bo w tych oczach jest magia...

zaczaruj mnie tymi oczyma
rzuć na mnie urok
zrób ze mnie księżniczkę w balowej sukni
uczyń ze mnie marzenie
spełnione niespełnienie
zamknij mnie w swym zamku w wierzy
niech strzeże mnie smok
ten najbardziej ognisty z ognistych

całuj mnie co noc
i odpędzaj koszmary
otul mnie mocą najsilniejszą

zaczaruj!znów i kolejny raz

stań teraz obok mnie
marzenie
tysiąca marzeń

nie skreślę cię z listy
oczekiwań
uśmiechnę się do losu
by zesłał mi ciebie

księcia wyimaginowanego w mej wyobraźni
żarty?
tak!

ty jesteś prawdziwszy niż
prawdziwe zło wcielone
rozpalasz żarem
każde ciało niecielesne

żarzysz się już sam
pozwól ugaszę płomień

zaczaruj już ostatni raz
raz
na zawsze
prawdziwie


zdjęcie na dziś... bo nie mogę przestać się na nie gapić... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz