wtorek, 4 maja 2010

muzyczne wspominajki

Tak się składa, że nadszedł czas na kolejne podsumowania muzyczne. W moim życiu muzyka odgrywa jedną z głównych ról, towarzyszy mi wszędzie tam gdzie może, uwielbiam jej słuchać kiedy prowadzę samochód, lubię jej słuchać kiedy pracuję, słucham jej nawet teraz kiedy to piszę. Jak zdążyliście zauważyć, moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest rock i metal, oraz wszystkie jego odmiany, lubię też inne gatunki muzyczne, ale te wymienione są mi najbliższe i najulubieńsze:D dlatego dzisiaj coś na ten temat.
Tak się składa, że muzyka towarzyszy mi od wczesnego dzieciństwa, zwłaszcza ta rockowo-metalowa. Tak więc dzisiaj zaprezentuję Wam moją listę utworów, które kojarzę z najwcześniejszym dzieciństwem i ogólnie etapem kiedy nie potrafiłam się jeszcze poprawnie wysłowić;)
Na pierwszy ognień rzucam Megadeth dlatego, że był on wczorajszą gwiazdą mojego bloga:D, utwór, który najbardziej kojarzę to ten KLIK specjalnie wyszukałam filmik bez teledysku, a z okładką, którą dokładnie pamiętam, to oczywiście były czasy wciągających się kaset :D
Kolejny bardzo znany i lubiny przeze mnie utwór to ten KLIK oczywiście Iron Maiden, bo kto inny;) I żeby nie było, mam również koszulkę z tym samym obrazkiem co na okładce i wielki, przeolbrzymi plakat z Eddie'm :D
Następny będzie Danzig i ten utwór KLIK bo znam go na pamięć, bo będąc małą dziewczynką śpiewałam go z playback'u :D tak tak byłam Glenem Danzigiem haha :D
Kolejny to Queen, oj mam ogromny sentyment do tego utworu KLIK, tak wiem powtarzam się ale uwielbiam Queen i pamiętam doskonale zbiór kaset z ich utworami...
Potem narodziła się miłość do The Cure i tego utworu KLIK
Nie mogę zapomnieć też o Metallice i tym utworze KLIK to przez nich miałam parcie żeby nauczyć się gry na gitarze:D
Następny utwór który bez problemu mogę zacytować... Black Sabbath i to KLIK

To tyle, choć wiem że to mało, ale nie mogę wypisać wszystkiego w jednym poście, o czym będę pisać później, hmmm? ;)
\m/

1 komentarz:

  1. A znasz Paranoid w wersji Megadeth?: http://www.youtube.com/watch?v=cAxDcxpDxtQ

    Moim zdaniem lepszy niż oryginał Black Sabbath. :)

    OdpowiedzUsuń